Diverse stiri!

Despere Paypal ianuarie 7, 2009

Filed under: Sisteme de plata online — str3za @ 6:03 pm
Tags: , ,

Aici in urmatoarele randuri o sa va explic cate ceva de PayPal !

Ce este PayPal!

Serviciul oferit de PayPal.com functioneaza ca un cont bancar, singura diferenta este ca printr-un cont Paypal totul se realizeaza electronic, din fata calculatorului, prin intermediul unei conexiuni la Internet. Un utilizator care isi deschide un cont Paypal si il poate „incarca” cu o anumita valoare, pentru acest lucru folosindu-se de un card bancar compatibil cu platile online. Banii vor fi retrasi din contul traditional si mutati in cel electronic. Este important de stiut ca aceasta operatiune nu presupune nici o extrataxa, transferul banilor fiind in sine o plata online, bancile din intreaga lume avand comision 0. Folosirea platilor pe site-uri web din contul PayPal reduc la minimum posibilitatea fraudelor in defavoarea utilizatorului. „Romanii au anumite reticente fata de folosirea cardurilor pe site-uri, iar PayPal le vine in ajutor pentru ca folosind acest serviciu nu-si vor mai divulga mereu datele personale”, spune Raluca Marinescu, consultant financiar.

Prin Paypal putem:

1) Plati marfa cumparata online

2) Accepta carti de credit

3) Trimite si primi bani in si din toata lumea

4) Pastra secrete informatiile referitoare la cardul nostru

5) Gestiona cheltuielile online

Este Paypal-ul gratuit?

Da, poti sa-ti creezi un cont Paypal gratuit, pentru a trimite bani prietenilor sau familiei. Poti transfera bani din contul tau bancar intr-un cont Paypal fara a plati taxe. Nu exista taxe pentru clienti care trimit bani din conturile Paypal, dar exista o limita pentru cantitatea de bani care poate fi platita, care poate fi incasata sau retrasa din contul personal. Exista mai multe tipuri de conturi la care variaza taxele si sumele maxime care pot fi transferate. La inceput poti retrage o suma maxima de 500 Euro zilnic (depinde de tipul de cont). Clientii din afara Statelor Unite vor plati o taxa nominala la inceput. Va trebui sa alegi un tip nou de cont daca ai afaceri importante de realizat. Pentru mai multe informatii citeste sectiunea tipurilor de conturi din meniul din partea stanga.

Scurt istoric

Lansat in 1998 (si cumparat de Ebay.com in 2002), serviciul de plati pe Internet PayPal a fost destinat cu precadere cetatenilor Statelor Unite, extinzandu-se extrem de repede si in tarile Uniunii Europene, precum si in Elvetia si Norvegia. Romania si Bulgaria au fost tinute in „stand-by”, pana in septembrie 2007. PayPal si-a extins serviciile la nivel mondial, peste 90 de natiuni avand acum acces la serviciu. Printre nou intratii in sfera de acoperire a site-ului se numara si Albania, Bosnia si Hertegovina, Bulgaria, Maroc, San Marino, Arabia Saudita si Vaticanul. O alta noutate o reprezinta folosirea serviciului si in spaniola, franceza si chineza. „Suntem extrem de incantati sa avem in palmares 190 de tari si versiuni in cele mai vorbite patru limbi,” a declarat, citata de Reuters, Dana Stalder, vicepresedinte al PayPal. Conturile deschise de catre utilizatorii romani au totusi o serie de restrictii. Pentru moment, odata incarcat contul electronic, utilizatorul poate transfera bani catre alte conturi PayPal sau poate plati diverse produse pe internet. Nu poate incasa bani insa si nici nu poate cere emiterea unui cec cu o anumita suma din cont. Insa oficialii companiei au declarat ca vor implementa aceste functii treptat. Din fericire lucrurile s-au schimbat.

De ce Paypal?

De ce merita sa avem cont Paypal? Pentru ca Paypal este numarul 1 la tranzactiile online. Serviciul oferit de aceasta companie este adoptat la scara larga, de peste 8 milioane de utilizatori si comercianti. In plus exista multi comercianti pe Internet care nu sunt de incredere. Daca le dezvalui informatii despre cardul de credit te expui unui risc mare. Daca folosesti Paypal, la plata marfurilor ei nu vor afla informatii despre cardul tau. Paypal pastreaza secrete acele informatii. Ei extrag banii de pe cardul tau si platesc pentru marfuri fara a dezvalui informatiile despre card. Folosind acest serviciu te asiguri ca informatiile raman secrete si platesti usor, folosind doar adresa de e-mail.

Ce avantaje avem la folosirea Paypal-ului?

Avantaje Paypal:

1) Siguranta

2) Rapiditate

3) Numar mare de comercianti care accepta plata prin Paypal – Vezi lista cu magazine online care accepta plata prin Paypal.

4) Istoric al platilor online

5) Garantia primirii marfurilor – daca vanzatorul este unul verificat de companie si tu nu primesti marfa, iti poti recupera banii. Cumparatorii sunt protejati daca cumpara marfuri pana in valoarea de 5000 USD pe an.

 

27 Responses to “Despere Paypal”

  1. Livia Says:

    Incerc de o luna sa-mi fac un cont Pay Pal. Mi-am facut un card VISA la BRD si am incercat sa ma confirm la Pay pal. Ei cer o suma de 1,5 euro(de proba, ii returneaza).BRD nu a acceptat plata.
    Citez: „Referitor la solicitarea adresata, asa cum v-am precizat anterior, in cazul tranzactiilor mentionate, nu a fost transmis din partea Bancii comerciantului catre BRD Codul CVV, motiv pentru care tranzactia nu a putut fi autorizata. Astfel, tranzactiile catre PayPal au fost respinse de catre banca si nu pot fi autorizate prin nici o modalitate. Cardul VISA BRD, asa cum v-am comunicat, nu poate fi inrolat pe site-ul PayPal deoarece, ca urmare a conventiei intre BRD si Organizatia Internationala VISA, nu pot fi autorizate tranzactii ce ajung la banca fara cod CVV (singurul card ce poate fi inrolat si utilizat la plata prin PayPal este cardul Mastercard, ce poate fi emis urmand pasii comunicati in e-mailul transmis in data de 06.01.2009)

    Cu alte cuvinte sa-mi fac alt card…

    Paypal zice sa rezolv cu banca restrictiile si ca ei pe primul loc pun cardul VISA…Le-am scris de codul CVV si mi-au raspuns ca o sa primesc cont paypal dupa ce se va face plata…

    Un fel de dialog al surzilor;Ce sa fac? Stiti cumva carduri/banci din Romania unde se poate plati prin PayPal?

    A am uitat, cand am deschis contul si am cerut cardul am subliniat ca imi trebuie pentru cumparaturi pe ebay prin PayPal…

  2. str3za Says:

    Solutia cea mai buna pe care ti-o propun este sa iti faci un card la ING – VISA electron acesta o sa iti mearga sigur! Dupa introducerea datelor la paypal , pentru verificare o sa ti se traga de pe card suma de 1,5 EURO … in termen de 3 – 4 zile poti sa faci un extras de cont si vei vedea un numar din 4 cifre in fata cuvantului PayPal cu acela o sa iti verifici contul… ! cei 1,5 Euro vor fi introdusi in contul de paypal pe care l-ai creat! Deci optiunea cea mai buna e ING -Visa Electron !

  3. Livia Says:

    Multumesc ….

  4. Ady Says:

    ING Visa (electron) garantez si eu pt el ca merge deoarece mie mia mers :S

  5. anca Says:

    am si eu o intrebare referitor la paypal…Inteleg ca acest cont este in euro iar contul de card este in lei, conversia se face automat sau cum?

  6. Florin Says:

    Din cate stiu eu da .. conversia se face automat! Iar contul til poti seta in euro sau Dolar nu m-am uitat daca e si in Lei!

  7. simona Says:

    Buna ! Asi avea si eu o intrebare referitor la contul Pay Pal, eu am card la ING si am si cont la PayPal deschis dar nu stiu daca vreau sa vand ceva ca ex: primesc banii pe cardul ce e inscris pe Pay Pal? sau doar platesc pe acel cont ?

  8. Admin Says:

    simona, nu am prea inteles intrebarea dar iti explic cam ce am inteles! Daca cardul tau ING este inscris cu contul de paypal , atunci cand vei face o tranzactie cu contul paypal poti folosi si bani de pe acel card, deci daca pe paypal ai 10 $ si pe card 20 $ si vrei sa achiti cu contul paypal o suma de 25 $ atunci poti folosi 10$ din paypal si 15 din card! Invers treba sta mai altfel … trebuie sa iti retragi banii de pe paypal pe card ( asta dureaza cateva zile ) si apoi ai o suma mai mar epe card! Cam asta am inteles eu ca trebuie sa iti explic! Daca am gresit si ai alta intrebare te rog sa o adresezi si eu o sa incerc sa fui mai explicit!

  9. emil_cj Says:

    va rog sa imi spuneti si mie daca este acceptata de catre paypal si functia de a fi platit si retrage bani din cont , adica daca eu prestez un job pe internet si ma plateste prin paypal eu pot scoate banii . Ca am tot citit din surse mai vechi din 2008 unde spunea ca pay pal a introdus si in romania acest serviciu dar numai de platit se poate de pe el nu si sa primim bani si acum nu stiu daca a bagat si aceasta optiune pt romani … Daca cineva a fost platit si a retras bani de pe contul paypal creat in romania si cetatean al romaniei va rog sa i-mi spuneti si mie daca este activa aceasta functie si pt romani, asi prefera un exemplu concret si sigur nu din auzite ca sa stiu daca se merita sa i-mi fac cont paypal ca sa pot scoate banii
    va multumesc

  10. florinstr Says:

    Salut! Sunt adminul acestui blog doar ca nu m-am logat pentru ca sunt pe fuga si trebuie sa plec, dar totusi iti raspund! Scuza-ma ca raspund cu o asa intarziere dar am avut unele probleme! Da se poate ce spui tu , adica daca tu primesti in contul tau paypal 20 de $ acesti bani tu i poti transfera in contul tau real , adica pe un card de unde sa-i scoti , dar pentru aceasta optiune trebuie sa ai un cont de paypal verificat, adica sa aibe lagatura cu cardul tau, pentru asta trebuie sa platesti 1,5 euro care o sa iti fie pusi in contul tau paypal si sa confirmi cu cele 3 sau 4 cifre de pe extrasul de cont! La fel poti plati cu paypal chiar daca tu nu ai bani in contul paypal dar ai pe card transferul se face direct de pe cadul tau!

    Sper ca m-am facut inteles daca nu o sa mai revin cu amanunte!

  11. Cristian Says:

    Am si eu o intrebare daca ma sute-ti ajuta. Se poate transfera o suma foarte mare de bani dintr-un cont bancar intr-un cont paypal?

  12. Cristian Says:

    As mai avea o intrebare. Se poate transfera o suma foarte mare de bani dintr-un cont bancar din strainatate, direct pe un card care este facut in Romania?

  13. alex Says:

    io am card visa in usd de la brd. mi-am facut cont si l-am si confirmat la brd. vroiam sa platesc ceva cu 100 de usd si nu mi-a aceptat plata din cauza bancii. din intamplare am facut insa si o tranzactie de 5 usd care a mers. am mai incercat inca o data tot cu 5 usd si aia au mers. in seara asta sun la brd sa vad care e problema.

  14. denis Says:

    SALUTARE VA ROG SA-MI ZICETII SI MIE CUM ESTE CU PAYPAL DACA CINEVA IMI TRIMITE 2000 DE EURO IN CONTUL MEU SI NU AM VERIFICAT CONTUL MERGE SA II TRONSFER IN CONTUL MEU DIN BANCA SAU E NEVOIE SA FIE VERIFICAT SI PENTRU A TRANSFERA CU RESPECT DAN

  15. denis Says:

    cum pot sterge un cont paypal va rog ajutatima cu respect ionut

  16. sara Says:

    buna
    am si eu o intrebare. mi-am facut cont pe paypal acum 2luni,cu primirea banilor p un card ING . Mi-a fost transferata o anumita suma de bani pe paypal,am facut conversia,statusul este verified insa banii nu imi apar pe card. ce trebuie sa fac?ar trebui sa mai umblu p la setarile d la paypal? multumesc

  17. str3za Says:

    @Cristian la prima ta intrebare raspunsul este da poti sa transferi!

  18. str3za Says:

    @Cristian da poti face si asta … dar va sugerez celor care puneti intrebari de acest gen … pentru a face o frauda sau ceva de genu, sa stati cuminti ca la cat de informati sunteti despre asta mi-e teama ca primiti cusca pentru astea!

  19. str3za Says:

    @alex daca mai treci pe aici te rog informeaza-ne si pe noi care e faza, de ce nu a mers! Multumesc!

    @denis nu merge sa transferi pe card daca nu ai contul verificat! Iar in legatura cu spargerea contului pay-pal nu vei primi informatii aici si daca le vei primi le voi sterge!

  20. str3za Says:

    @sara deci sa inteleg ca ai un paypal conectat la un card ING visa Electron … adica un cont paypal verificat si ai primit sau ti-a fost transferata pe el o suma de bani, dar acestia nu apar in cont… eu zic ca singurul raspuns e ca acea tranzactie nu a fost facuta, daca era facuta acei bani trebuiau sa fie in contul tau acum! Nu stiu ce explicatie ar fi mai clara! Intereseaza-te de la persoana care ti-a trimis banii daca chiar a facut asta sa iti trimita confirmarea de la paypal! Astept alte intrebari in legatura cu pay-pal!

  21. Cosmin Says:

    Am si eu o itrebare legata de paypal,de ce imi ia mie comision de primire a banilor?am un site mypublicity.dap.ro cineva mi-a facut o plata de 0.40$ din care eu am primit doar 0.09$ de ce?stie cineva?eu am postat un buton generat de paypal pt plati mai exact este o donatie din cate stiu eu nu ar trebui sa ia comision!nici mie nici altcuiva!Multumesc mult si astept raspuns.

  22. S.f. Says:

    Probabil nu ti-a trimis 0,40 $ si ti-a trimis doar 0,09 $

  23. Cosmin Says:

    mi-a trimis 0,40 dar paypal mi-a luat un comision de 0.31$ si nu stiu de ce,nu inteleg.multumesc

  24. Tomi Says:

    contul paypal se face pe paypal.com?

  25. ropub Says:

    @da
    Nici o data sa nu faci pe alte site-uri ca ai putea sa ia bani .. magari

  26. cine ma poate ajuta?sa validez contul meu de paypal.

  27. Roman Says:

    Salutare la toti. imi poate spune cineva cum se seteaza PAyPAl-ul pentru a accepta ca valuta RON pe situl meu de comecializare.
    Va voi fi recunoscator pentru orice ajutor caci nu mai pot sai dau de capat cu itegrarea lui in sistemul depe site. Daca folosesc conturile de test ce mile ofera ei lucreza totul ok, dar cind le schimb pe date reale numi merge


Lasă un comentariu