Diverse stiri!

Carduri acceptate de PayPal aprilie 6, 2010

Banc Post
Tip card: Credit
Model: MasterCard
Moneda: RON
Se pot retrage bani din contul de PayPal: Nu
Tip card: Debit
Model: VISA Electron
Moneda: RON
Se pot retrage bani din contul de PayPal: Nu
Alpha Bank
Tip card: Credit/Debit
Model: VISA
Moneda: RON
Se pot retrage bani din contul de PayPal: Da
BCR
Tip card: Debit
Model: Visa Electron
Se pot retrage bani din contul de PayPal: Da
Moneda: RON
Unicredit Tiriac
Tip card: Credit
Model: MasterCard
Moneda: RON
Se pot retrage bani din contul de PayPal: Nu
OTP Bank:
Tip card: Debit
Model: Mastercard
Moneda: EUR
Se pot retrage bani din contul de PayPal: Nu.
Tip card: Debit
Model: VISA Electron
Moneda: RON.
Se pot retrage bani din contul de PayPal: Da
Tip card: Credit
Model: MasterCard
Moneda: 5 conturi atasate – pot fi mai multe, daca e cazul (RON / GBP / USD / Euro / CHF)
Am putut retrage bani din contul de PayPal: Da
Banca Transilvania
Tip card: Debit
Model: MasterCard Mondo
Moneda: RON
Am putut retrage bani din contul de PayPal: Nu – card de genul avem si eu.
Tip Card: Debit
Model: Visa Electron (Euro 26)
Moneda: RON
Am putut retrage bani din contul de PayPal: Nu – si de acesta am.
Raiffaisen Bank
Tip card: Debit
Model: Mastercard
Moneda: RON
Am putut retrage bani din contul de PayPal: Nu
Tip card: Debit
Model: Visa Electron
Moneda: RON
Am putut retrage bani din contul de PayPal: Da
Tip card: Debit
Model: Mastercard
Moneda: USD
Am putut retrage bani din contul de PayPal: Nu
Tip card: Debit
Model: VISA Business
Moneda: RON
Am putut retrage bani din contul de PayPal: Da
ING
Tip card: Debit
Model: Visa Electron
Moneda: RON
Am putut retrage bani din contul de PayPal: Da
Tip card: Debit
Model: Visa Clasic
Moneda: EUR
Am putut retrage bani din contul de PayPal: Nu
Tip card: Debit
Model: Visa Electron
Moneda: RON
Am putut retrage bani din contul de PayPal: Nu – aici apar 2 raspunsuri contradictorii
Tip card: Debit
Model: VISA Business Silver International
Moneda: RON
Am putut retrage bani din contul de PayPal: Da
Tip card: Credit
Model: Visa
Moneda: USD
Am putut retrage bani din contul de PayPal: Da
BRD

Tip card: Debit
Model: Visa Hagi Edition
Moneda: RON
Am putut retrage bani din contul de PayPal: Nu
“Am sunat la banca si e la Brd mi s-a spus ca nu mai maestro in euro e autorizat restu cardurilor sunt securizate” – Nota autorului acestui post.
Tip card: Debit
Model: VISA $
Moneda: USD
Am putut retrage bani din contul de PayPal: Da
“ATENTIE Banii au ajuns in 5zile dar sunt BLOCATI pt. 30 de zile (POLITICA BANCII BRD!)” – Nota autorului acestui post.
Tip card: Debit
Model: VISA Hagi Limited Edition
Moneda: RON
Am putut retrage bani din contul de Paypal : Da

Daca mai cunoasteti alte tipuri de carduri care pot fi folosite pentru sistemul Paypal adaugati-l printr-un comment

 

10 Responses to “Carduri acceptate de PayPal”

  1. ulpio Says:

    Visa Electron de la CEC

  2. nelu Says:

    Am un card Visa Electron de la CEC BANK si nu pot sa-l atasez la contul PAYPAL.

    Imi scrie We were unable to verify this credit card. Please check if the information you entered is correct. Please also make sure your credit card billing address matches your PayPal street address. VA ROG AJUTATI-MA. MULTUMESC

  3. streza Says:

    Am fost în imposibilitatea de a verifica acest credit card. Vă rugăm să verificaţi dacă informaţiile introduse sunt corecte. Vă rugăm să vă asiguraţi că, de asemenea,adresa de la credit card, adresa de facturare se potriveşte adresa dvs. de stradă PayPal.

    informatiile sunt de vina!

  4. nelu Says:

    Am fost la CEC Bank ieri si le-am spus ca nu pot sa atasez cardul Visa Electron la PayPal, dar doamnele de acolo nici nu au auzit de PayPal.Totusi o doamna a spus ca trebuie sa activez 3 D Secure si dupa aceea o sa mearga.Este de ajuns sau trebuie sa mai le cer alte lucruri de activat.

  5. nelu Says:

    AM REUSIT IN SFARSIT SA ATASEZ UN CARD VISA ELECTRON DE LA CEC BANK LA PAYPAL

  6. M4RC3L Says:

    Am un MasterCard Mondo, unu’ Visa Euro 26 si unu’ Visa Electron…primele doua am vazut k nu merg, cel din urma nu ar merge??? Ajutati-ma si pe mine…pls

  7. M4RC3L Says:

    la retras banii din paypal ma refer…

  8. mix Says:

    cum ai reusti sa il atasezi nelu?

  9. Roman Says:

    Salutare la toti. imi poate spune cineva cum se seteaza PAyPAl-ul pentru a accepta ca valuta RON pe situl meu de comecializare.
    Va voi fi recunoscator pentru orice ajutor

  10. julyon Says:

    Am un cont Paypal facut in Italia , nu am avut probleme cu el pana cand nu am activat un card PayPal de la LOTTOMATICARD Mastercard ,
    Am venit in Romania am utilizat cardul , apoi am facut un transfer de 1000 de euro si surpriza contul paypal blocat.
    Era prea tarziu sa sun centrul de asistenta PayPal Italia (0035314369021)dar de cate ori incercam sa pun bani pe card sa pot face cumparaturi , nu mergea, banii se intorceau pe contul online cu mesajul urmator :

    PayPal este angajat la creșterea securității membrilor săi, prin audituri periodice exista pe sistemul dumneavoastră. În urma unei analize recente a contului dvs. PayPal, au nevoie de mai multe informații despre afacerea dvs., pentru a spori securitatea. Intenția noastră este de a aduce contul dvs. în bună stare cât mai curând posibil. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create.

    A doua zi am sunat centrul asistenta PayPal trmitele documente sa iti verifice identitatea ca sa nu mai vorbim de Euro cheltuiti pe telefon cate 20 -30 minute , dar tot mai aveau nevoie de ceva , o factura in care era scrisa adresa mea .. de unde naiba sa iau o factura din Italia cand eu sunt in Romania?

    Domnisoara Nicoleta operatoarea de la centrul de asistenta are solutia .. deschide un cont PayPal in romania pe http://www.paypal.com/ , WOOOW
    deci ma duc sa vizitez orice tara si sa nu am probleme trebuie sa-mi deschid un alt cont in tara pe care o vizitez ,

    Concluzie ai deja un cont si acel cont are un card si acel card poate fi folosit la orice bancomat din lume totusi sa nu ai probleme cand transferi bani de pe Paypal pe cardult tau va trebui sa iti deschizi conturi online in orice tara decizi sa vizitezi SUPER TARE!

    Mai este totusi o optiune si asta am aflato de la un alt operator …. suna la numarul (0039015243644 )Asistenta paypal master card mai pe scurt ( Lottomaticard ) explici problema dupa care te suna ei dupa vreo 4 ore … iti cer puk.ul de la card ( 2 cifre ) verifica ca esti tu propietarul si iti dau, a doua zi ,un mail unde este scrisa si adresa ta , iar cu acel E.mail il trmiti la paypal si acestia iti redeschid contul si cardul blocat dupa 24 de ore …

    Intrebare oare ce te faci cand trebuie sa cumperi ceva si cardul tau e blocat …. intri pe internet daca iti este foame .. “www.pizza.ro” .. si stai nu exista.. aceptam plata cu paypal in romania, dar aceptam paypal mastercard care ups e blocat !! ca am facut un transfer mai mare si cred ca sunt spalator de bani

    Deci stai la distanta de orice Paypal European sunt imbecili si cand ai probleme te trimit de la un operator la altu sau pierzi timpul si bani pana cand ei iti rezolva o probleme minora cum ar fi verificarea identitatii.

    Va recomand desigur PayPal facut in America conectat la o banca din America si nu ai sa vezi sau sa auzi nimic din ceea ce am scris eu mai sus,
    In europa mai au mult de lucrat la sistemul lor inteligent , pe langa ca te costa si mai mult taxlele tranzactiilor in Europa decat cele facute de pe Statul american , sunt si mai prosti.

    Beneficii :
    Orice tranzactie de la orice bancomat este de 1.70euro
    Sa trmiti de pe card la altu in cont depinde de suma pentru 1000 euro sunt €39,35 EUR si banii ajung imediat.
    Cu Cardul Paypal Mastercard ( Lottomaticard ) orice tranzactie de pe un cont pe altul taxa e de 1 Euro daca e din acceasi tara.
    De pe paypal pe paypal online acount este gratis transferul in anumite situatii , in USA transferul de pe un cont pe altul fiind gratis
    In Europa transferul de bani de pe contul tau pe contul unui american te poate costa chiar si 4% din suma,
    Invers adica din Usa in Europa , pe american il costa 0,8 euro


Lasă un comentariu